Re: [NOVICE] 'Standby'??

Hans Henrik Hansen wrote:
I den seneste uges tid har min 'puter nægtet at gå i 'standby', hvilket den
hidtil har gjort efter en passende tid i 'pauseskærm' (som stadigt kører).
Jeg er ikke bevidst om at have foretaget omvalg i så henseende(?)
Hvor skal jeg 'kigge' for at få 'standby' reaktiveret - jeg kører SuSE
9.2/KDE 3.3.0?
Det du oplever er formentlig, at din monitor ikke går i standby efter en vis tid med pauseskærm?. Det kan du ikke styre selv, den funktion er indbygget i monitoren. Efter en en vis tid uden signaler fra computeren skal monitoren skrue ned for strømforbruget. Prøv at se om monitor-manualen ikke siger noget om Power Saving.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug
Registered Linux User #401007

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-01-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]