'Standby'??

I den seneste uges tid har min 'puter nægtet at gå i 'standby', hvilket den
hidtil har gjort efter en passende tid i 'pauseskærm' (som stadigt kører).
Jeg er ikke bevidst om at have foretaget omvalg i så henseende(?)
Hvor skal jeg 'kigge' for at få 'standby' reaktiveret - jeg kører SuSE
9.2/KDE 3.3.0?
--
med venlig hilsen
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-01-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]