Re: [NOVICE] How to FIND eller GREP

> som
>
> TIMTOWTDI - There Is More Than One Way To Do It :-)
>
> Dette er en mulig løsning:
>
> find . -name "*.php" | xargs grep -i test | cut -d\: -f1
>
> Jesper

Hej,

det jeg har fundet frem til er at du skulle kunne bruge følgende:
grep -rl søgestreng /mit/start/bibliotek/*.php

eksempel: grep -rl abc /var/www/html/*.php

-r er som du selv siger for at være recursive og -l fjerne det normale
output.

Jeg testede på en RedHat Enterprise 4

Med venlig hilsen
Jimmy Dansbo

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-01-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]