Re: [NOVICE] linux program til arbejdsfordeling s øges! ?? hvor pokker finder jeg et så dant??

Martin Rørdam skrev:

> Som den lidt lange overskrift antyder leder jeg efter et program til
> mit firma som kan "udregne" arbejdsopgaver efter et givent mønster
> (hver mandag, hver 2. uge og en hel masse andre faktorer). Nu har
> jeg ledt "her og der og alle vegne" og kan ikke finde noget
> brugbart........ Findes det ikke?

Det ved jeg ikke.  Jeg kan ikke helt forstå din forklaring.  Du må
gerne forklare det lidt mere i detaljer.  Jeg formoder at det er lidt
mere end bare en kalender eller et timeregistreringsprogram du leder
efter.

Har du prøvet at lede lidt på Freshmeat?  Det er en rimeligt god
oversigt over hvad der findes af programmer til Linux.

Jacob
--
- Viden bliver ikke mindre værd af at blive delt. - Tværtimod