Re: [NOVICE] Fedora svarer ikke via netkort

Michael Rasmussen skrev:

On Wed, 21 Dec 2005 22:42:47 +0000, Jacob Riiser wrote:

Er der andre steder end i iptables, den slags styres?
Det er webmin standard opsætning, at den kun tillader tilgang fra
localhost (127.0.0.1). Du kan inde fra webmin - startet fra localhost,
tillade tilgang fra din windows eller fra hele dit lokalnet.

God pointe.
Jeg har brugt den fidus, der er på webmins FAQ til at allow'e min Win box (har husket at stoppe og starte webmin), men selvom jeg gør det og har nulstillet mine iptables (iptables -Z INPUT, iptables -Z OUTPUT, iptables -Z FORWARD) får jeg stadig en timeout.
Hvad gør jeg galt?
Jacob