Re: [NOVICE] Fedora svarer ikke via netkort

Nils skrev:
Er du sikker på at webserveren er startet? Kan du se webmin fra *NIX box'en?

Nils
Jacob Riiser skrev:
Godt spørgsmål.
Hvis jeg skriver "elinks 127.0.0.1" får jeg at vide, at der er fejl "Opkobling nægtet".
Til gengæld kan jeg se webmin "elinks 127.0.0.1:10000", så den kører åbenbart.

Jacob

Jeg fik fat i webmin fra min linux boks gennem elinks 127.0.0.1:10000 og der fik jeg startet min apache, så nu kan jeg se den fra min Windows boks, men jeg kan stadig ikke se webmin...
Er der andre steder end i iptables, den slags styres?

Jacob