Re: [NOVICE] Fedora svarer ikke via netkort

Christian Wix-Nielsen skrev:

Kan du få kontakt med din windows-maskine/dhcp-server fra din linuxbox?
Får linuxboxen et ip af din dhcp-server?

// Chr.

Ja, Linux boksen får en IP af DHCP'en.
Jeg kan pinge både DHCP maskinen og Win-bokse fra Linux boksen.
Jeg kan også pinge Linux boksen fra min Win boks, men jeg kan ikke få linux boksens webserver (eller webmin) til at svare...

Jacob