Fedora svarer ikke via netkort

Hej!

Jeg har lige installeret Fedora Core 4 som server (standard installation) på en maskine, og lagt webmin på.
Under installation svarede jeg, at FW skulle aktiveres, men at http trafik skulle tillades.

Jeg kan slet ikke få forbindelse fra min Windows boks til min Linux boks over LAN, heller ikke port 80. Jeg har prøvet at slette alle regler i iptables ved at skrive "iptables -Z INPUT", "iptables -Z OUTPUT" og "iptables -Z FORWARD" som root i shell, men jeg får alligevel connection refused, når jeg prøver at kontakte den på port 80, og connection timeout, når jeg prøver at kontakte den på port 10000 (som webmin bruger).
Min Linux boks og min Windows boks sidder på samme switch og benytter samme DHCP server. Jeg har forsøgt at kontakte ved at angive ip-nummer:port i Firefox på Win boksen.

Hvordan får jeg forbindelse til min Linux server?

På forhånd tak,
Jacob Riiser