Hvordan nu lige med "files.txt"

For et års tid siden brugte jeg kwrite til at skrive nogle .java
kildetekster. Kildetekster, der hørte til samme package i Java (jeg brugte
Suns SDK ver 1.4.2) skrev jeg i filen files.txt - en javakildefil på hver
linie i files.txt.

Min hukommmelse er noget mangelfuld, for nu kan jeg ikke huske hvordan jeg
brugte files.txt - jeg synes at huske at jeg kunne fortælle java-compileren
hvilke kildetekster den skulle bruge, men nu kan jeg ikke finde ud af noget
der virker eller burde virke.

Venlig hilsen
Gunnar Ytting