NIC

Hej (igen, som følge af fejl i svaradresse :-/ ),

Har et problem med mit netværkskort - det er et 3com 3x905c. Jeg kører kernel 2.6.12-r10 og umiddelbart mener jeg at den understøtter dette NIC.
Problemet er, at jeg har fin forbindelse til mit eth0 (LAN) men eth1 (WAN) er der som sagt ingen kontakt til.

Hvis jeg starter op på en "Rescue disk", så kan systemet godt finde NIC'et, men selvom jeg (mener) har tilføjet det i kernekonfig, så kan jeg ikke komme i kontkákt med det.

Hjælp ;-)