Re: [NOVICE] Ubuntu kører med dobbelt hastighed

Sune Vuorela <sslug@sslug> writes:

> Jeg har sådan en stribe ibm-maskiner stående på arbejdet ... og har
> længe spekuleret over, hvad er apic egentlig?

Det står for Advanced Programmable Interrupt Controller. Det er den
chip i computeren der håndterer interrupts.

  http://en.wikipedia.org/wiki/APIC

--
 Peter Makholm     |                You know what the chain of command is?
 sslug@sslug |    It's the chain I go get and beat you with 'til you