Crontab.

Hi.

På min server har jeg installeret logcheck.
Jeg skulle så også have sat den op til at køre i crontab.
Det gik fint med crontab -e, hvorefter crontab blev vist i vi, og jeg
indsatte det, der skulle være der.

Hvor ligger den crontab, for når jeg går in i /etc/crontab er det ikke
den crontab, jeg har tilføjet noget i ?.

Serveren kører FC3

Erik Jakobsen