Re: [NOVICE] Hvilken Java?

On Mon, Dec 19, 2005 at 08:59:06PM +0100, Gert Holtoft wrote:

> Hmm, denne kombination er ganske uproblematisk med Nordea netbank på min
> SuSE:
>
> sslug@sslug:~> `which java` -version
> java version "1.4.2_06"

Jeg nedskrev desværre ikke versionnummer, men det var en min fars
PC med en ældre java 1.4. og en ældre Firefox 1.0x ( eller mozilla 1.x )
under SuSE 8.x.
Jeg havde samme problem med windows98 og java 1.4.x på denne PC.
Fra en uge til næste virkede netbank bare ikke mere.
(selv med MSIE + Sun JRE virkede det ikke for godt)

Problemet løstes først med opgradering af java i både
windows og linux (+ nye browserversioner).

... og nu er PC opgraderet til Ubuntu 5.10 og jeg hentede
og installerede  Sun JRE 1.5, da den vist ikke er med i ubuntu.

--
mvh Frank Damgaard  |