linux program til arbejdsfordeling søges! ?? hvor pokker finder jeg et sådant??

Som den lidt lange overskrift antyder leder jeg efter et program til mit firma som kan "udregne" arbejdsopgaver efter et givent mønster (hver mandag, hver 2. uge og en hel masse andre faktorer). Nu har jeg ledt "her og der og alle vegne" og kan ikke finde noget brugbart........ Findes det ikke?? Dette her er det sidste jeg mangler for at kunne smide Win..... ad h. til så hvis der en venlig sjæl der har nogle idé'er om hvor jeg skal søge (og især søgekriterier) kommer der et kæmpe tak her fra mosen. Det må gerne være "købe software" bare det kan do the job!!

På forhånd mange tak

martin rørdam, mosen (utterslev mose i kbh)