Re: [NOVICE] Hvilken Java?

Mandag 19 december 2005 19:10 skrev Frank Damgaard:

> Nogle netbanker som Nordea har i oktober skifter netbank version
> (uden at informere), og den nye version virker bedst med
> Sun's "nye" Java 1.5.0 (JRE 1.5.0 eller JDK/JSE).
> De gamle versioner som JRE 1.4.x kunne jeg ikke få til at virke
> med Nordea's netbank.

Hmm, denne kombination er ganske uproblematisk med Nordea netbank på min
SuSE:

sslug@sslug:~> `which java` -version
java version "1.4.2_06"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.4.2_06-b03)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.4.2_06-b03, mixed mode)
sslug@sslug:~> `which mozilla` -version

mvh/gert
--
Too much of everything is just enough.