Re: [NOVICE] Hvilken Java?

On Mon, Dec 19, 2005 at 04:50:43PM +0100, Anders Jakobsen wrote:
> Findes der en eller anden smart måde, f.eks. i en
> konsol, at checke hvilken udgave af Java man har
> installeret? -findes der en eller anden kommando man
> kan bruge til den slags...?
>
> Jeg kører Mozilla Firefox 1.5 på Mandrake 10.1/KDE og
> bruger ofte Java til netbank login, derfor mit
> spørgsmål...

I adresselinien i browseren (mozilla's) about:plugins

Nogle netbanker som Nordea har i oktober skifter netbank version
(uden at informere), og den nye version virker bedst med
Sun's "nye" Java 1.5.0 (JRE 1.5.0 eller JDK/JSE).
De gamle versioner som JRE 1.4.x kunne jeg ikke få til at virke
med Nordea's netbank.

--
mvh Frank Damgaard  |