Kbfx i Kmenu?

Ja, jeg roede lidt med noget eyecandy, men kunne ikke få det til at fungere.

Jeg kører KDE 3.4.3 på en Gentoo, og ville ændre min Kmenu's udseende vha;
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=32257
og derefter indsætte
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=27081

Jeg downloader kbfx ebuilden, og digest/emerge'er denne. Derefter går jeg
ind i Kcontrol->Udseende og temaer->kbfx-apletten, og ændrer "Button skin"
til den sorte Gentoo knap.

Men intet sker?. KDE og Kmenu er bedøvende ligeglad med hvad jeg ændrer af
instillinger.....jeg har stadig det blå standard "K" i Kmenu'en. Også efter
en X genstart.

Er der nogen her, der har fået det til at fungere?.

Mvh

Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*