Samba - signorseal?

Hej,

Har bøvlet en del med at få mine bærbare til at logge
på domænet med trådløst netværk.

Jeg har googlet mig frem til, at der skal indstilles på
requiresignorseal i XP regdatabasen. At værdierne
sættes til "0"

For at det alligevel skal virke, skal jeg også have sidste
nye idgave af Samba.

Hvordan og hvor er det lige at jeg får angivet stier på min
Debian stable, så den napper sidste nyt af Samba, og kun det,
på en update?

Venlig hilsen Jan Jensen