Re: [NOVICE] DR nettv

Den 05-12-15 skrev Henrik Bruhn <sslug@sslug>:

> æhm - hvor kan man læse om, hvordan wmp10-codec stjæles og bruges med
> mplayer?
> Og kan man så bruge mplayer til at afspille nettv?
Så simpelt er det desværre ikke... meget af grunden til at det er
svært med nettv er at meget af det er browseren, og wmp plugin'et
(hovedsageligt pluginet) der gør det.. men jeg skulle mene at det er
muligt at få hoveddelen af funktionerne.

jeg ved ikke lige hvor filerne (codecne) ligger i windows men de
hedder vidst noget med wmv*.dll og wma*.dll, Det kan godt være at man
skal indstille windows, til at vise system og skjulte og/elle system
filer for at kunne finde dem...