PXES thin client

Hej alle og snarlig glædelig jul!

Jeg er stødt på et problem med PXES thin client.
Mit mål er at genererer en ISO fil til overførsel til HD.
Så jeg kan benytte mine gamle PC'er som RDP clienter op imod min win2003 TS.

Jeg har fulgt manualen, http://www.2x.com/pxes/howtos/creatingisoimage.pdf

Men når jeg når til afsnittet med opstart af selve den grafiske brugerflade, går det galt med følgende besked i consollen (logget ind som root):

/opt/bin/pxesconfig
Fatal error:
Needed entry missing from /etc/fstab
Add an entry like:
/tmp/pxes.initrd    /tmp/pxes      ext2   loop,noauto,user,owner   0 0

Ovenstående har jeg indtastet i fstab filen, nøjagtig som beskrevet herover.
Please help.
Mange tak