Re: [NOVICE] Skift mellem Gnome og KDE?

Jørgen Heesche wrote:

> Ok. jeg er bedøvende ligeglad med om det kde, gnome eller hvad som
> helst, bare jeg kan kan åbne et antal X-terminaler. Jeg har kde, fordi
> den er default i mandrake, men jeg bruger kun panelet forneden til start
> af Xterm, Firefox, Thunderbird og et par andre meget brugte
> applikationer; alt det fnidder, der findes på den såkaldte desktop er
> ligegyldigt. Jeg gider heller ikke bladre rundt i menuerne for at starte
> programmer.

Er der forskel på opstartstid af programmer (f.eks. Mozilla Thunderbird) i
de forskellige windows-miljøer, eller hvad er det for en "hurtighed" I er
så vilde med at få?
For mig lyder det stadig som en masse besvær altid at ville køre sine
programmer via terminaler, når man nu med et-klik kan starte et program op
fra f.eks. menulinien (nederst, øverst, til siderne, som ikoner).
Jeg ved godt at der er noget som hedder "tung grafik", men jeg synes nu at
det er med til at give et overblik....!?!?!
Forklar mig lige nogen ting!!!! :-)

Martin