Re: [NOVICE] Skift mellem Gnome og KDE?

Jørgen Heesche wrote:

Og 200% mere bloated :-)

Får du dårlig mave af kde?

Det ville vel kræve at jeg brugte det, eller? Har prøvet det, though, så jeg taler ikke (udelukkende) udfra fordomme...

Jeg kan muligvis forstå at nogle synes kde er godt/nemt/lækker. IMO er kde grimt, styrende og bloated. Jeg har prøvet en del desktop managers og window managers, og jeg er meget, meget glad for min open box. Den er hurtig og classy og gør hvad den bliver bedt om. Desuden er jeg blevet afhængig af dens muse-fri window placering. Prøvede forleden gnome igen-igen men på trods af hvor gerne jeg end ville *kunne* jeg ikke overleve i den.

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk