Re: [NOVICE] DR nettv

Den 05-12-10 skrev per blaabjerg <sslug@sslug>:

> Var der ikke politisk snak om at alle der havde computer skulle betale
> licens til DR, - Det kan da vist kun være dem der har win-licenser der
> skal op med pungen. :-)

Jo, Kennet Plommer vil meget gerne have lov til at opkræve licens fra
alle der har en internetforbindelse!

Mht om hvor vidt man må bruge WMP Codecet uden at have en licens kan
man jo lovgive om, ligesom man har gjort med libdvdcss (det åbne
bibliotek til at dekryptere DVD'er).
Det tror jeg nu ikke sker lige med det samme... i mellemtiden må vi
linux brugere bare gøre opmærksom på os selv.

Med hensyn til mplayer mener jeg at man kan bruge følgende kommando
når det er ASX filer:

mplayer -playlist "http://www.dr.dk/skum/de...922.asx";