Re: [NOVICE] problem med installering af source

Jørgen Heesche wrote:

> Det kan betyde, at den Makefile, der blev dannet med ./configure, ikke
> har install.
> Læs installationsvejledningen, den findes normalt i en fil kaldet
> INSTALL.

Aha. Der er in INSTALL-fil og der står der ikke noget om make install. Men
der står at man skal sørge for at have et andet program installert.

 Måske skal der ikke installeres med 'make install'.

er der andre kommandoer man så skal bruge?

> Hvilket program drejer det sig om.

Jeg blev lidt nysgerrig efter at prøve k9copy, som en anden på listen har
prøvet at installere. Da det ikke lykkedes mig at hente det via apt-get
eller Synaptic, prøvede jeg at hente source (og samtidig lære lidt om den
slags installering). Med k9copy skal man også installere et program der
hedder Vamps, og det er det program som har givet mig lidt problemer!!! :-)

Hilsen
Martin