Re: [NOVICE] Mounte et drev.

Jørgen Heesche wrote:
Erik Jakobsen wrote:

Ja, se ovenfor, hvor Jesper Krogh beskriver det.

Ja netop. Det har jeg også gjort, men du ser ikke mit egentlige spørgsmål. Jeg spørger om hvilket tal jeg skal have stående istedet for det tal Jesper skriver.

Der er 2 partitions på disken, hdb1 og hdb2, men det vidste Jesper ikke, derfor skrev han bare et tilfældigt partitionnr. Du skal mounte hdb2, dvs. istedet for 117 skal skrive 2.

Ok Jørgen, jeg har allerede gjort det :-)

Erik