Re: [NOVICE] Min menu er blevet væk!!

(...) Det er gået godt med mine email og mine Firefox indstillinger, men jeg
>kan ikke finde mine
> kontakter samt min kalender (organizer tror jeg nok den hedder). Hvor
> ligger de filer henne?

Jeg ved ikke hvor det ligger, har selv kigget efter dem i fil herakiet. Jeg
tror at du bliver nød til at gemme en kontaktpersonliste gennem Kontact. du
må evt. så starte Kontact fra kommandolinien.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard