Re: [NOVICE] problemer med wine

Den Wed, 07 Dec 2005 16:06:48 +0100
skrev Michael Rasmussen <sslug@sslug> :

> Eller k9copy: http://k9copy.free.fr/
> En linux version af dvdshrink der blot laver arbejdet 3 - 4 gange
> hurtigere.

Mega-Hawk - Jeg gav dig tidligere en link til: http://wiki.arslinux.com/DVDShrink_in_Linux_(DVD9_to_DVD5)

Det er en kort instruktion i hvordan man får K9copy op at køre.
Den er pt. tom (redigering formoder jeg), men google har stadig en cached version.

http://66.249.93.104/search?q=cache:ubruVhKglAgJ:wiki.arslinux.com/DVDShrink_in_Linux_(DVD9_to_DVD5).+(DVD9_to_DVD5)&hl=da&client=opera

Smutter den også, så har jeg en kopi af siden, som den så ud.

Stig C.