Re: [NOVICE] Debian fra stable til testing

> Fra en terminal:
> 1) sudo apt-get update && sudo apt-get dist-upgrade

Nemlig ja! Det var et godt trick - maskinen gik kold for mig undervejs i den
store opdatering, men aptitude vidste tilsyneladende hvad der skulle til.
Efter boot fedtede jeg lidt rundt og i desperationen startede jeg aptitude
og den skulle bare have besked på at opdaterer så fortsatte den hvor apt-get
slap inden boot :-)

Nu døjer jeg bare med at maskinen fryser når jeg stresser disken (der er kun
en) for meget. F.eks. hvis jeg bruger maskinen samtidig med at jeg kopierer
data ind fra backup. Disken er partitioneret med tre partitioner: swap, / og
en stor /var, hvor de to sidste bruger Reiserfs. Kopiering af data går ned
både når jeg gør det over net eller fra ekstern USB2-harddisk med ntfs
filsystem. Hvor starter jeg med at søge efter fejlen?

</Michael>