Re: [NOVICE] problemer med wine

SCJ skrev:

HAr du været her forbi: http://www.mrbass.org/linux/ubuntu/dvdshrink/

Ja har også mere eller mindre fulgt den step by step.
Ved bare ikke hvorfor de kan få DVDshrink til at køre med wine når jeg ikke kan. Altså jeg kan nok starte DVDshrink op, men jeg kan ikke indlæse en dvd med den. Jeg har kigget under ubuntu forums og kan se der er flere som bøvler med samme problem som mig, men ikke nogen som har fundet en løsning på det.