Debian fra stable til testing

Hej

Jeg har installeret Debian Sarge (3.1) fra en net-installations cd og det
kører sådan set godt nok. Nu vil jeg gerne skifte fra stable til testing
fordi jeg ikke gider hverken Openoffice 1.3 eller Mozilla-firefox 1.0.4 og i
testing ser versionerne bedre ud.

Spørgsmålet er hvordan jeg kommer fra stable til testing? I Aptitude kan jeg
modificere arkiverne, som det hedder på dansk og lave nogle nye der peger på
testing og sætte dem øverst (da aptitude vælger højeste version må der ske
et eller andet) eller jeg kan rette de eksisterende fra stable til testing.
Går det godt eller er der en rigtig måde at gøre tricket på?

På forhånd tak.
</Michael>