Re: [NOVICE] Rettigheder, ejerskab m.m. af foldere

Okay...lidt røde øre har jeg!!!!
Den berømte prås gik lige op for mig og jeg fik et gennembrud mht. chown
kommandoen!!!!!
Men jeg synes stadig det er liiiiidt besværligt.
Findes der ikke en grafisk måde hvor man kan ændre den slags ting?

Hilsen
Martin