ny monitor

Hello,

Min Monitor brød sammen, og den nye er ikke helt så god som den gamle,
refreshrate er kun 70Hz og ikke 76 Hz som på den gamle.

Hvor stiller jeg denne refreshrate ned, så jeg ikke ødelægger
monitor/grafikkort/strømforsyning på min server
Jeg kører Fedora Core 4 (x86_64) og har i øvrigt stadigvæk mit problem med
keyboardet under Gnome.

mvh
Niels Søndergaard