mount mmc og usb enheder

Hejsa...

Jeg har læst denne artikel:
http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=6364
og må detsværre sige at på min ubuntu breezy virker det der sg ikke.
Når jeg vælger sg_scan -i siger den intet.

ser i jeg har nemlig en bærbar som har kortlæser til forskellige mmc kort tror jeg de hedder. I ved dem til tlf og kammera osv og da kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man mounter sådan et kort?