Re: [NOVICE] Min menu er blevet væk!!

Lørdag den 26. november 2005 05:05 skrev Jan Trøjgaard:

> Prøv at gen installere libpng, men det lyder mest som en bug i Mandriva.
> Det må være urpmi -[option] libpng, ellers må du lige kigge i man.
> Hvis det ikke hjælper må det være kicker der skal geninstalleres.

Hmmm .... det vil ikke rigtig som jeg vil. Jeg har derfor oprettet en ny
bruger, som jeg vil bruge i stedet. Men jeg vil jo gerne have nogle af min
"gamle" ting med - bla. mine email, kontakter osv. Det er gået godt med mine
email og mine Firefox indstillinger, men jeg kan ikke finde mine kontakter
samt min kalender (organizer tror jeg nok den hedder). Hvor ligger de filer
henne?

--
Med venlig hilsen

Anders