ældre wine

Jeg er skiftet fra debian til ubuntu breezy og i debian brugte jeg wine
+ DVDshrink 3.2 til at tage backup af mine gamle rimelige ridsede dvd'er.
Her i ubuntu er jeg til sydenladende støt på et problem for jeg får en fejlmeddelelse hver gang jeg prver at bne min skive.
Jeg har prøvet at google mig frem og alt jeg har fundet er denne side:

http://appdb.winehq.org/appview.php?versionId=2230

Ud fra hvad jeg forstår ville dvdshrink virke med de listede versioner, men hvor kan jeg downloade nogen af dem? Synes jeg har google frem og tilbage i timevis uden held...