Re: [NOVICE] browser-problemer

FB wrote:
Jeg har et irriterende problem med både Mozilla og Firefox.
Jeg har forsøgt at bestille en mobil hos tele2-shop, men når jeg så når til betalingsiden kommer netop denne side ikke hel frem. Der mangler den del hvor bestillingen skal foregår og jeg ser kun den ydre ramme. Jeg har undersøgt sagen hos tele2, men de kan ikke se der skulle være noget galt med deres side og mener at det må være en fejl hos mig.

Det er fordi formen ligger uden for <html></html> (fuck nogle spader) og der viser FF og mozilla ikke. IE gør dog (klar fejl at den gør).
Ring til dem og bed dem om at rette deres defekte skod html.