Re: [NOVICE] browser-problemer

FB skrev:
Jeg har et irriterende problem med både Mozilla og Firefox.
Jeg har forsøgt at bestille en mobil hos tele2-shop, men når jeg så når til betalingsiden kommer netop denne side ikke hel frem. Der mangler den del hvor bestillingen skal foregår og jeg ser kun den ydre ramme. Jeg har undersøgt sagen hos tele2, men de kan ikke se der skulle være noget galt med deres side og mener at det må være en fejl hos mig. Jeg har dog kunne bestille før og jeg kan også bestille andre steder. Er der nogen der har oplevet dette og har en løsning på det her? Jeg har forsøgt mig med version 1.7.0 og 1.2.1 af Mozilla og den sidste version af Firefox.

Hvad version af Firefox?

Tak

mvh, François

-- * Registered Linux user #172489 on http://counter.li.org.*