Printerproblem

Jeg kan pludselig ikke printe mere. Det har virket upåklageligt før og
jeg har ingen anelse om hvad der kan være gået galt sidenhen.

Jeg har prøvet at installere printeren forfra med printtool (som det jo
er lykekdes med før). Men når jeg forsøger at skrive en side ud (det
være sig en ASCII-test siden fra printtool eller en lille tekst-fil via
lpr) bliver resultatet hver gang det samme: Printeren skriver een side
ud med tekste": "No way to print this type of input file"

Jeg kører RH 6.1 og printeren jeg forsøger at installere er en gammel
Canon BJ10ex.

Hvad er der mon galt?

--
Thomas Dahl Pedersen