Re: [NOVICE] dctrl, konfiguration af denne?

Kim Isdal Knudsen wrote:

> Jeg vil gerne begynde at bruge dctrl, men der er problemer
> med .ToolTipwin o.lign.? Desuden når jeg vil konfigurere

Måske problemer med tcl/tk version ?

> de øverste linier af dctrl, så gør jeg det vist forkert
> på en eller anden måde, for den melder hele tiden fejl.
> 'man dctrl' er ikke til nogen hjælp, hvad syntaks angår,
> så derfor spørger jeg her. Det øverste stykke vises her:

Hvilken version af diald anvender du ?
Jeg anvender 0.98.2

> #!/bin/sh
> # the next line restarts using wish \
> exec wish "$0" "$@"
>
> # User tunable parameters
> set imagepath ""

Med debian har jeg:

set imagepath "/usr/share/diald/"

Der ligger :
   dlog.gif      dstatus.gif   pqueue.gif    transfer.gif
   down.gif      gload.gif     tload.gif     up.gif

Og ellers det samme som du , bortset fra at du anvender en underlig
version af dctrl, mine variable hedder lidt andet.