dctrl, konfiguration af denne?

Hej.

Jeg vil gerne begynde at bruge dctrl, men der er problemer
med .ToolTipwin o.lign.? Desuden når jeg vil konfigurere
de øverste linier af dctrl, så gør jeg det vist forkert
på en eller anden måde, for den melder hele tiden fejl.
'man dctrl' er ikke til nogen hjælp, hvad syntaks angår,
så derfor spørger jeg her. Det øverste stykke vises her:

#!/bin/sh
# the next line restarts using wish \
exec wish "$0" "$@"

# User tunable parameters
set imagepath ""
set diald_TITLE ""
set diald_FIFO ""
set diald_HOST ""
set diald_PORT 0

Kan I give nogle eksempler på konfiguration af ovenstående
'set_diald_*', så jeg kan komme på sporet af syntaksen?

På forhånd tak.
--
  ,~,
  (v)       -> SuSE Linux 6.2 <-