Re: [NOVICE] Red Hat 6.1

----- Original Message -----
From: Jesper <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, January 29, 2000 12:16 AM
Subject: [NOVICE] Red Hat 6.1

> Jeg har installeret Red Hat 6.1. Ved kommandoen startx kommer der
følgende:
> execve failed for /etc/X11/X (errno 2)
> _X11TransSocketUNIXConnect: Can't connect: errno = 111
> plus en del mere!
>
> I /etc/X11 kan jeg se bl. a. filen XF86Config!
>
> Mit skærmkort er : VIEWTOP 3D Titan4000

Kender ikke kortet, men har selv oplevet situationen,
og det var hver gang for optimistiske indstillinger
af skærmdriveren der var årsag

Valgte defor hver gang at geninstallere med så primitive
grafikindstillinger som muligt (eks. 640x400 og en lav
billedfrekvens på eks 60hz).

Så kan man altid forsøge sig med noget bedre, men der
er sikkert nogle kloge hoveder her, som kan gøre det
nemmere.

Metoden har dog altid fungeret for mig.

/peter