Re: [NOVICE] Faxa under linux

Frank Damgaard wrote:

> Jeg bruger mgetty+sendfax pakken den kan det meste jeg har brug for.
Samme her!

> Der er endda nogle windows programmer så windows-clienter kan faxe
> via linux box.
Hvis I har brug for at faxe fra Samba klienter vil jeg varm anbefale at
tage en tur på http://relay.boerde.de/~horstf/ og hente en Respond
programmet, samt de 3 scripts printfax.pl, faxlprm, faxlpq.
Jeg har lige installeret dem, virker det bare helt smukt.

Der er en enkelt lille fejl i faxlpq (har mailet den til forfatteren) så
den ikke viser "Printing" status på Samba klienten. Hvis den ikke kommer
på hans sider, så drop mig en mail.

Klaus Vink
"Dommedag... En sejlivet fiasko..."