Red Hat 6.1 installation

 Hjaelp........

 Jeg er i faerd med at installere RedHat 6.1 paa min nye PC og
 noget er gaaet helt galt....

 Hardware:

  PIII/500MHz
  Motherboard: Asus P3B-F, JumperFree ATX Motherboard
  Skaerm: Viewsonic GS 790
  HDD: 34.2Gb IBM, Deskstar 34GXP.
  Grafikkort: Asus  AGP-V6600 , Geforce 256

 Jeg brugte standard setup programmet og satte mine partitions
 op. Herefter begyndte partitionering og formattering af disken --
 troede jeg. Imidlertid skete der ingen ting i LANG tid (flere
 timer) saa jeg re-bootede med Ctrl-Alt-Del for at proeve igen.

 Herefter ville RH ikke kendes ved HDD, og paastaar at /dev/hda
 ikke eksisterer. Disken bliver detekteret af BIOS, saa der er
 ikke en hardware fejl.

 Skulle der vaere problemer med stoerrelsen paa disken? Jeg satte
 boot-sektoren til 16Mb. Jeg har ogsaa proevet forskellige versioner
 af fdisk til at re-partitionere og formattere disken. Dette virker
 imidlertid ikke.....

 Nyt spoergsmaal: Ved nogen om oven-naevnte grafikkort er kompatibelt
 med RH6.1? Det blev ikke detekteret automatisk.....

  /Frank