Sv: [NOVICE] fejlmeddelelse

Det er bare underligt at jeg ikke har sendt noget, hverken fra min
almindelige e-mail adresse sslug@sslug eller fra
nogen anden.
Desuden har jeg fået en fejlmeddelelse på, at den mail DU svarer på,
ikke er ankommet til modtageren!!
Så jeg forståærlig hilsr stadig ikke ret meget af, hvad der foregår..
/gunner Carstens