Re: [NOVICE] Er denne 'netstat -r' ok?

On Wed, Jan 26, 2000 at 18:41:54 +0100, Kim Isdal Knudsen wrote:

> Og jeg har desuden det velkendte problem med 'modprobe: can't find tap0-tap!
> Jeg har søgt i SSLUG's emailarkiv, men jeg kom ingen vegne, da tråden døde !
> Har nogen fundet en løsning på 'tapN'-problemet? Der var lidt på www.deja.c!
> men jeg kan ikke italiensk, sååå. :-)

Du burde nok tilmelde dig diald mailinglisten
se også den ny url http://diald.sourceforge.net/
Der var tidlige mailakriv på http://www.geocrawler.com
men den ser ud til at være forsvundet :(

Dette med tapX skyldes nyere versioner af pppd og ppp i kernen.
Jeg er ikke selv kommet så langt i versionerne at jeg
har prøvet disse.
Men problemet er vist noget med conf.modules osv.