Bootproblemer efter nytår 1999/2000

Jeg har Red Hat Linux 6.0 installeret med Windows 98 i dobbeltboot (lilo).
Efter nytår 1999/2000 har jeg ikke kunne starte Linux (men Windows 98 fungerer fint). Det kan godt skyldes at jeg desværre er kommet til at afbryde for strømmen til
min maskine mens den var ved at opstarte Linux.

Ved forsøg på opstart af Linux kommer følgende meddeleser på skærmen:

/dev/hda6: contains a file system with errors, chech forced.

/dev/hda6: Duplicate or bad block in use!
/dev/hda6: Duplicate blocks found... invoking duplicate block passes.
pass 1B: Rescan for duplicate/bad blocks.

/dev /hda6: Duplicate/bad block(s) in inode 26657:/dev/hda6: 110636/dev/hda6:
110636/dev/hda6:
/dev /hda6: Duplicate/bad block(s) in inode 26662:/dev/hda6: 110624/dev/hda6:
110624/dev/hda6:

/dev/hda6: Pass 1C: Scan directories for inodes with duplicate blocks
/dev/hda6: Pass 1D: Reconciling duplicate blocks
/dev/hda6: (There are 2 inodes containing duplicate/bad blocks.)

/dev/hda6: File /var/log/boot.log (inode #26662, mod time Mon Jan 3 21:16:30 2000)
has 2 duplicate block(s) shared with 0 file(s).

/dev/hda6: UNEXPECTED INCONSISTENCY; RUN fsck MANUALLY
                (i.e., without -a or -p options)
							[FAILED]

*** An error occured during the file system check.

*** Dropping you to a shell; the system will reboot
*** when you leave the shell.

Give root password for maintenance
(or type control+D for normal startup):

Hvis jeg nu taster control+D så booter maskinen, men kun med samme resultat til følge. Indtaster jeg istedet mit password så får jeg følgende prompt:
sslug@sslug /root]#

Hvad gør jeg nu ?