Re: [NOVICE] Bootdisk.

Jeg har lige kigget lidt nærmere på dit problem.
Inden du laver din bootdiskette skal du lige sikre dig, at
din "/ets/fstab" stemmer overens med den nye sammen
sætning af computeren. Der skal sandsynligvis stå en linje

/dev/hda1               /                       ext2    defaults        1 1

En nemmere måde:

     Hvis du har en Cd-rom med Linux kan du bruge Cd´en til at
     opgradere dit system.

Jeg håber noget af dette løser dit problem

mvh Stefan