Re: [NOVICE] Dansk stavekontrol i StarOffice

Ehmsen wrote:

> Jeg har netop installeret StartOffice 5.1, men så opdager jeg et problem: De!
> Den engelske og tyske (og muligvis flere virker fint).
> Jeg får så den lyse ide (??) at køre setupen og se om den danske stavekontro!
> Hvordan får jeg den danske stavekontrol til at virke??

Det er så vidt jeg ved ikke dansk stavekontrol til nogen af
office pakkerne.

PS.
Prøv at begrænse dine ljnielængder til max. ca. 67-72 tegn  da
jeg alligevel ikke kan se mere når jeg svarer på indlæg.
Se http://www.usenet.dk/netikette/ for gode tips vedr. news og mail.