Re: [NOVICE] Mandrake 7 - Need a linux-pusher :-/

Tjaa. der er sikkert mange der kan lave det.
Jeg kan også. Nu ved jeg ikke hvordan du vil ordne det og hvor du bor (om du
vil hav det med post eller hente det ...). Jeg er fra Lyngby.
Skriv hvis det har interesse ...

Med venlig hilsen
Flemming Kobbernagel