Ftp install af rh60!

Hallo! er der nogen guruer heromkring?

Mit problem er at jeg skal installere en maskine via FTP da den ikke har cdrom!

Jeg har et lille LAN med en ftp server(192.168.0.2), en rounter/dns
server(192.168.0.1), og 2 arbejdsstationer( 192.168.0.3 og 4).

Jeg skal nu til at installere en ny maskine som ikke har et cdrom drev, så
derfor vælger jeg at bruge ftp install.

på min server har jeg under /home/ftp/pub et dir sopm hedder cdrom og i dette
mounter jeg så min cdrom med mount /dev/cdrom /home/ftp/pub/cdrom
(det er en RedHat 6.0 cd jeg bruger)

så booter jeg klient maskinen som skal installeres med "bootnet" floppy disken
og vælger ftp install, under net conf. sætter jeg ip= 192.168.0.5 subnet=
255.255.255.0, default gate=192.168.0.1, pri dns=192.168.0.1.

under ftp server valg:

ftp server = 192.168.0.2 ( min ftp server)
red hat dir = /cdrom/RedHat/

så skriver den at den leder efter /base/stage2.img i ca 10 sek.
hvorefter at den skriver "file not found on server"

men hvorfor, hvorfor, hvad gør jeg galt????

vh. Jesper.